Overslaan en naar de inhoud gaan

Biermerk Bud wordt Official Partner van Voetbalclub FC Utrecht

Het biermerk commiteert zich voor de aankomende 5 seizoenen aan de club om 'gemene delers als stadscultuur en inclusiviteit te stimuleren'.
Biermerk Bud wordt Official Partner van Voetbalclub FC Utrecht  
Biermerk Bud wordt Official Partner van Voetbalclub FC Utrecht  
© FC Utrecht
Biermerk Bud wordt Official Partner van Voetbalclub FC Utrecht  
Biermerk Bud wordt Official Partner van Voetbalclub FC Utrecht  
© FC Utrecht

Biermerk Bud is heeft zich voor de aankomende vijf seizoenen gecommitteerd als Official Partner van voetbalclub FC utrecht. Bud is al partner van van diverse nationale en internationale clubs en sponsor van competities als de English Premier League (EPL) en La Liga. Het merk geeft aan mensen te willen inspireren, groots te laten denken en ambities na te streven en volgens Bud is een stadion, waar voetbal mensen samenbrengt, daar een perfecte plek voor.

related partner content for mobile comes here

'Stimuleren gemene delers'

Het partnership met FC Utrecht moet de ambities van de voetbalclub onderstrepen waarbij de nadruk van de samenwerking komt te liggen op het stimuleren van ‘gemene delers als stadscultuur en inclusiviteit’.

Biermerk Bud wordt Official Partner van Voetbalclub FC Utrecht  

Verwezenlijken doelen

Joost Broerse, director partnerships van FC Utrecht zegt dat de strategieën van Bud en FC Utrecht goed bij elkaar passen. Door samen op te trekken, willen we elkaar helpen bij het verwezenlijken van onze doelen. Samen met Bud willen we bovendien de ervaring van de supporters in Stadion Galgenwaard naar een nog hoger niveau tillen.’

'Aanwakkeren dromen'

Michele van Spilbeeck, horecadirecteur bierbrouwerij AB InBev, noemt FC Utrecht een club die vooruit kijkt en zelfs een grenzeloze ambitie nastreeft.

‘Een inclusieve en karaktervolle club met een eigen filosofie, waar eigen talenten kansen geboden krijgen. Waar dromen worden aangewakkerd door supporters en inwoners van de regio, en kan rekenen op hun onvoorwaardelijke steun. Iets wat perfect aansluit op het DNA van Bud. We kijken ernaar uit om samen te werken aan elkaars doelen en hopen bij te dragen aan de impact van de club in Utrecht en omgeving.’

Lees ook: Milan Voet, oprichter Stëlz: Hard Seltzer-koning van Nederland

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in