Premium Merkstrategie Ceo Hugo Verkuil: ‘Slechte concurrentie is ergste wat De Vegetarische Slager kan overkomen’
Premium Merkstrategie Ceo Hugo Verkuil: ‘Slechte concurrentie is ergste wat De Vegetarische Slager kan overkomen’ CEO INSIGHTS | De heilige missie van The Vegetarian Butcher? ‘Mensen laten uitproberen. Trial trial trial!’
Partnerbijdrage Podcast: Raak je doelgroep met storytelling Storytelling wordt steeds belangrijker binnen organisaties. Hoe pas je dit succesvol toe binnen je eigen organisatie? Luister de podcast!
Merkstrategie Na Gorillas, Flink en Getir ook flitsbezorger Zapp gelanceerd in Nederland De startup zegt meer dan duizend verschillende producten aan te bieden van onder andere Ben & Jerry's, Heineken en lokale merken.
Campagnes Fifa21-teams kunnen nu spelen in TegenKK-shirt van KWF Egamers kunnen toppers als Cristiano Ronaldo of Messi laten spelen in de nieuwe tenues als statement in de strijd tegen schelden met kanker.
Premium Merkstrategie David Verschoor (Hartstichting): ‘De traan is totaal niet meer onderscheidend’ CMO STUDIO | De tearjerker past niet meer bij Hartstichting. ‘We willen juist een positieve toon aan ons merk koppelen.’
Premium Merkstrategie Ceo Hugo Verkuil: ‘Slechte concurrentie is ergste wat De Vegetarische Slager kan overkomen’ CEO INSIGHTS | De heilige missie van The Vegetarian Butcher? ‘Mensen laten uitproberen. Trial trial trial!’
Partnerbijdrage Podcast: Raak je doelgroep met storytelling Storytelling wordt steeds belangrijker binnen organisaties. Hoe pas je dit succesvol toe binnen je eigen organisatie? Luister de podcast!
Merkstrategie Na Gorillas, Flink en Getir ook flitsbezorger Zapp gelanceerd in Nederland De startup zegt meer dan duizend verschillende producten aan te bieden van onder andere Ben & Jerry's, Heineken en lokale merken.
Campagnes Fifa21-teams kunnen nu spelen in TegenKK-shirt van KWF Egamers kunnen toppers als Cristiano Ronaldo of Messi laten spelen in de nieuwe tenues als statement in de strijd tegen schelden met kanker.
Premium Merkstrategie David Verschoor (Hartstichting): ‘De traan is totaal niet meer onderscheidend’ CMO STUDIO | De tearjerker past niet meer bij Hartstichting. ‘We willen juist een positieve toon aan ons merk koppelen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid