Overslaan en naar de inhoud gaan

Roel Welsing (Apenheul): 'Mensen lijken op apen, we hunkeren naar persoonlijk contact'

Als je jarenlang binnen de corporate wereld hebt rondgelopen, dan is werken op een plek die het merk ís een verademing.
Roel Welsing
Directeur Roel Welsing van de Apenheul op zijn werkplek.
© Fotografie: Marijn Scheeres
Roel Welsing
Directeur Roel Welsing van de Apenheul op zijn werkplek.
© Fotografie: Marijn Scheeres

Uit de mond van Roel Welsing, algemeen directeur van Apenheul, overigens geen onvertogen woord over zijn vorige werkgever Triodos Bank waar hij 12,5 jaar lang verantwoordelijk was voor de Marketing. Bovendien was het pand van de bank door dezelfde architect ontworpen als het kantoor en de duurzaam gebouwde evenementenruimtes van Apenheul: Thomas Rau. ‘Dat voelt vertrouwd. Maar deze werkomgeving is natuurlijk bijzonder. Ik heb bewust gekozen voor een baan waar ik ook veel buiten kan zijn en eigenlijk alleen maar blije gezichten zie. Werken voor een bank heeft iets abstracts. Hier is de plek het merk en meteen je werk. Of ik een favoriete aap heb? Ik heb al vroeg besloten hier nooit een uitspraak over te doen’, zegt Welsing lachend.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in