Overslaan en naar de inhoud gaan

Milan Voet, oprichter Stëlz: Hard Seltzer-koning van Nederland

‘Stëlz heeft een volledig andere marketingstrategie en in merk en community zijn we al drie keer groter dan onze naaste concurrentie.'
Milan Voet, oprichter Stëltz: Hard Seltzer-koning van Nederland
Milan Voet, oprichter Stëltz: Hard Seltzer-koning van Nederland
Milan Voet, oprichter Stëltz: Hard Seltzer-koning van Nederland
Milan Voet, oprichter Stëltz: Hard Seltzer-koning van Nederland

Milan Voet (26) is medeoprichter van het hard seltzermerk Stëlz, marktleider in Nederland. Na zijn rechtenstudie vond hij zichzelf te jong om te werken en pakte zijn tas voor een studieavontuur in de Verenigde Staten, waar hij later advocaat werd. In het land van de onbegrensde mogelijkheden kwam hij op studentenfeestjes in aanraking met de gezondere koolzuurhoudende drank.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in