Overslaan en naar de inhoud gaan

Beurs-safaritochtje

Boertiengroep bedacht een ludieke beurssafari voor de HRM Live! Beurs in de RAI.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

bedacht een ludieke beurssafari voor de in de RAI.

related partner content for mobile comes here

Het consultancy- en assesmentbedrijf organiseert in samenwerking met de diverse standhouders een rondgang op de beursvloer, speciaal voor beursbezoekers die verstrikt raken in de 'jungle' van aanbieders.

Zij kunnen nu op jungle-expeditie langs beursstands, onder leiding van een 'echte ranger'.

Bezoekers kunnen kiezen uit een vijftal thema's: In- en uitstroom; ICT; Opleiding, ontwikkeling en advies; Vitaliteit en Arbo, of de surprise tour (voor de echte avonturier).

Onder leiding van een acteur (waarschijnlijk afkomstig uit de assesmentpool van Boertien) worden bezoekers vervolgens op ludieke wijze langs de stands geleid.

Tijdens de groepsreis leren ze hun reisgenoten kennen en krijgt de standhouder in een pitch van 90 seconden de tijd om de bezoeker te interesseren.

Grappig.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in