Overslaan en naar de inhoud gaan

Andere formule Release Magazine

Release Magazine gaat in een nieuwe formule verschijnen. De titel wordt voortgezet als communicatiemedium van ID&T.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In tegenstelling tot eerdere berichten blijft ID&T doorgaan met het magazine. Met een verschijningsfrequentie van 6 tot 8 keer per jaar blijftl Release Magazine bestaan als tijdschrift waarin over de evenementen van ID&T en alles daaromheen wordt geschreven.

related partner content for mobile comes here

ID&T-eigenaar Duncan Stutterheim:

'We hebben het magazine afgelopen zomer deels afgestoten middels een management buy-out. Het blad is vervolgens in augustus 2005 zelfstandig gaan draaien. Na een aantal jaren investeren in een glossy, lifestyle magazine is voor mij de grens bereikt.'

Volgens Stutterheim is het blad in de nieuwe opzet niet meer afhankelijk van adverteerders. Onder redactionele leiding van Gert van Veen werken voortaan twee mensen van ID&T aan het tijdschrift. Deze medewerkers zijn ook betrokken bij de content van de website ID-T.com.

De eerste editie van het vernieuwde Release Magazine zal op 16 maart uitkomen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in