Andere formule Release Magazine
In tegenstelling tot eerdere berichten blijft ID&T doorgaan met het magazine. Met een verschijningsfrequentie van 6 tot 8 keer per jaar blijftl Release Magazine bestaan als tijdschrift waarin over de evenementen van ID&T en alles daaromheen wordt geschreven.
ID&T-eigenaar Duncan Stutterheim:
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis'We hebben het magazine afgelopen zomer deels afgestoten middels een management buy-out. Het blad is vervolgens in augustus 2005 zelfstandig gaan draaien. Na een aantal jaren investeren in een glossy, lifestyle magazine is voor mij de grens bereikt.'
Volgens Stutterheim is het blad in de nieuwe opzet niet meer afhankelijk van adverteerders. Onder redactionele leiding van Gert van Veen werken voortaan twee mensen van ID&T aan het tijdschrift. Deze medewerkers zijn ook betrokken bij de content van de website ID-T.com.
De eerste editie van het vernieuwde Release Magazine zal op 16 maart uitkomen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid