War Child maakt van een patatje oorlog een frietje vrede
De organisatie zet een speciaal houten frietvorkje centraal bij de actie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
War Child lanceert een vredesvorkje samen met het Nederlands Frituurcentrum.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Professionele frituurder
Consumenten kunnen voor twintig cent een War Child-frietvorkje kopen en zo van een patatje oorlog een Frietje Vrede maken. War Child roept iedere professionele frituurder op om 'vanuit maatschappelijke betrokkenheid deze actie te ondersteunen en zo professioneel friturend Nederland te koppelen aan dit goede doel’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Basispakket
Cafetaria’s, snackbars en andere verkopers van patat kunnen voor 150 euro een basisactiepakket bestellen met daarin 500 vredevorkjes en promotiemateriaal.
De actie begint op 5 mei en loop tot midden juni.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid