'Merken durven steeds meer op YouTube'
Adformatie kreeg een sneak peek bij de opnames van de YouTube-serie: The Dutch Maze Runner.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
We spraken Jeroen Koopman (NewBeTV & NewBeChannels), Hinke van Berkum (20th Century Fox) en vlogger Thomas Smagge (Theaumes) over de 'nieuwe' vorm van campagne:
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Fox zet youtubers in voor dvd-release van The Maze Runner | Adformatie
De rechten van de beelden uit de film 'The Maze Runner' behoren tot: © 2015 Twentieth Century Fox Film Corporation. All rights reserved.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLees hier meer over de campagne The Dutch Maze Runner.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid