Overslaan en naar de inhoud gaan

VEED start samenwerkingen met Vodafone, Endemol en Het PR Bureau

Op VEED Festival krijgen fans de kans om hun favoriete youtuber te ontmoeten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zowel Vodafone, Endemol als Het PR Bureau hebben zich verbonden aan het nieuwbakken YouTube-festival dat op 18 april plaatsvindt in de Westergasfabriek Amsterdam.

is opgericht door youtubers, voor de YouTube-community. De dag wordt onder andere gevuld met optredens van YouTube-sterren, speciale &;meet and greets&;, YouTube-masterclasses voor iedereen die zelf youtuber wil worden en met challenges tussen YouTube-sterren.

related partner content for mobile comes here

Vodafone
&;Met de belofte "Power To You" willen we innovatieve ideeën en initiatieven altijd de kans geven zich te ontwikkelen. Daarnaast is de innovatieve &;YouTube-wereld&; onlosmakelijk verbonden met mobiele technologie en connectiviteit. Dat maakt het voor ons een vanzelfsprekende keuze om dit nieuwe initiatief te steunen, zodat de eerste editie een knallend succes wordt.&;, aldus Natasja Kok, Senior Campaigns Specialist bij Vodafone.

Endemol
Voor Endemol is het essentieel om aan het front van de ontwikkelingen op het gebied van programmamakers te staan. Jurian van der Meer, Commercial Director van Endemol Nederland: &;De YouTube-artiesten bewijzen stuk voor stuk dat ze unieke programmamakers zijn. Creatieve geesten met ieder een totaal eigen stijl en een gigantische potentie. Voor ons een logische stap om hen te ondersteunen in hun ontwikkeling, zoals we wereldwijd doen met Endemol Beyond. Sinds dit jaar doen we dat ook op de Nederlandse markt en de participatie in VEED is daar onderdeel van.&;

Het PR Bureau
Verder is Het PR Bureau betrokken bij alle externe communicatie en partnerships. Daarnaast organiseert het bureau een speciaal programma voor marketeers om deze nieuwe generatie online verhalenvertellers - en de potentie van samenwerkingen met YouTube-artiesten - te leren kennen.



Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in