Overslaan en naar de inhoud gaan

Periscope lift mee op lancering Periscope

Amerikaans pr-bureau krijgt gratis publiciteit door lancering gelijknamige Twitter-applicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

en is enkele weken geleden gelanceerd door Twitter. Zonder ook maar iets te hoeven doen, werd het gelijknamige pr-bureau daardoor trending topic. Ondanks dat het pr-bureau de naam al had geclaimd (zelfs op Twitter), heeft Twitter er toch voor gekozen om de naam zo te laten.

related partner content for mobile comes here

&;Het opvallende is dat Twitter ons nooit heeft benaderd over de naam. Niet eens een aanbod heeft gedaan of überhaupt heeft gevraagd om de naam.&;, stelt Periscope&;s Brand Manager Bridget Jewell tegenover . Het sociale media-team van het pr-bureau genoot van de extra aandacht en ging zelfs in op twitteraars die het twitteraccount van het pr-bureau () aanzagen voor dat van de nieuwe applicatie ().

Inmiddels heeft het pr-bureau besloten om de verwarde twitteraars te helpen door zijn twitterbio aan te passen: &;A fiercely independent creative company driven by a single mission: do things people love. Not .&;

Jewell: &;We zijn allang blij dat de nieuwere Periscope geen producten of diensten verkoopt, die de naam in diskrediet zou brengen. Hoe ironisch is het dat de twee industrieën ook nog op elkaar aansluiten. Onze klanten zouden de app in de toekomst moeten gebruiken.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in