Overslaan en naar de inhoud gaan

JCDecaux zet Samsung Galaxy S6 edge in de schijnwerpers

Met een druk op de knop kunnen voorbijgangers de komende twee weken in objecten van JCDecaux alvast een glimp opvangen van de nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij moet nog op de markt komen, maar is de komende twee weken al in het echt te zien: de Samsung Galaxy S6 edge. Met een interactieve buitenreclamespecial bij JCDecaux laat Samsung zijn nieuwste smartphone letterlijk in de schijnwerpers zetten. De Galaxy S6 edge is voor voorbijgangers namelijk twee weken lang te zien in showcases in de Randstad. Echter, de telefoon is niet continu zichtbaar.

related partner content for mobile comes here

Om een glimp van dit nieuwste model van Samsung op te vangen moeten voorbijgangers zelf het licht in de showcase ontsteken. De uiting in de Abri’s en Mupi’s spoort hen dan ook aan een knop in te drukken voor een exclusieve sneak preview en een eerste kennismaking met de beeldkwaliteit van het 5.1” Quad HD Super AMOLED scherm.

De buitenreclamespecial is tot en met 7 april te zien op 15 toplocaties in het centrum van Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht en is het resultaat van een samenwerking tussen Samsung, Cheel, Starcom, VivaKi Exchange en JCDecaux.

De Samsung Galaxy S6 edge is vanaf 10 april in Nederland verkrijgbaar, maar het is al wel mogelijk om online een pre-order te plaatsen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in