Overslaan en naar de inhoud gaan

Zelfs consultant EY omarmt de hipsterbaard

BVH ontwikkelt een campagne voor EY, die onderdeelis van de introductie van het EY-programma 'Personal Career Design'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

EY start met een campagne die &;een geheel nieuwe kijk op talentontwikkeling&; dient te ondersteunen: &;EY Personal Career Design&;. De campagne start op 24 maart en is zichtbaar via posters op universiteiten, middels online bannering en in een selectie van dagbladen, onder meer in de carrierepagina&;s.

related partner content for mobile comes here

EY meldt dat het bij het aantrekken en ontwikkelen van talent verschillen in vooropleiding, competenties en ervaring, maar ook verschillen qua karakter, ambitie en levensfase, gaat opzoeken en koesteren. De consultancyfirma: &;Binnen EY zal meer ruimte komen voor mensen die in allerlei opzichten "anders" zijn. In de wetenschap dat teams en uiteindelijk dienstverlening daardoor beter en vooral waardevoller zullen worden. Een carrière bij EY is ook niet langer een kwestie van "one size fits all". Vertrouwde opleidingstrajecten zijn niet meer vanzelfsprekend.&;

BVH heeft EY strategisch en creatief ondersteund bij de ontwikkeling en uitwerking van dit programma. Jeroen Kaal, ceo van BVH zegt over EY Personal Career Design: &;Het is een prachtig voorbeeld van Identity Driven Thinking. Het positioneert EY immers niet alleen heel duidelijk als werkgever. Het is ook een belangrijk corporate statement naar overige stakeholders van EY, zoals onze klanten. Het geeft EY extra onderscheidend vermogen en invulling aan hun missie "building a better working world".&;

 

Credits
Creatie: Peter van Zijp, Maarten Bakker, Oscar Busman, Dimitri Korpershoek
Strategie: Jeroen Kaal
Account: Anne-Britt van Uchelen
Klant: Yolanda van Die, Janneke Vroom, Chantal Orbon, Joep Heijster

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in