Overslaan en naar de inhoud gaan

Ranja begint aan tweede jeugd, maar nu puur natuur

Ranja komt terug. Het klassieke merk en ligt vanaf 23 maart weer in de supermakten. Nu 'zoals siroop in deze tijd hoort te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ranja komt terug. Het klassieke merk en ligt vanaf 23 maart weer in de supermakten. Nu &;zoals siroop in deze tijd hoort te zijn&;, aldus de makers: puur natuur, zonder toevoegingen en in een glazen fles. 

related partner content for mobile comes here

Het merk Ranja klinkt veel Nederlanders nog steeds bekend in de oren, maar is anders dan de mierzoete felgekleurde siroop die we kennen. Ranja in haar tweede jeugd is pure vruchtensiroop zonder toevoegingen. Ranja heeft een lichtere kleur dan andere siropen omdat het geen kleurstoffen bevat.

Ranja doorbreekt ook een andere gewoonte, zegt het: de meeste vruchtensappen en siropen zijn eigenlijk appelsap, met een beetje ander fruit. &;In Ranja Aardbei zit alleen maar aardbei, in Ranja Framboos alleen maar framboos. We geloven in eenvoudige, eerlijke producten met voor edereen begrijpelijke ingrediënten&;, aldus Jochem Schouten van Ranja. 

Ranja is te koop in ruim 600 winkels (onder andere bij Jumbo). Er zijn vier smaken: aardbei, framboos, sinaasappel en icetea.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in