Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo maak je het perfecte bericht voor de 10 belangrijkste sociale media

De beste posts op LinkedIn, blogs, YouTube, Facebook, Twitter, Pinterest, Google+, Instagram, Vine and tumblr.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In public relations en marketing heeft de invoering van sociale media tot een revolutie geleid in de communicatie van bedrijven en merken met hun publiek. Sociale media werden een geheel nieuw werkterrein voor marcom-profs, dat ook geheel nieuwe vragen opwierp.

related partner content for mobile comes here

Om professionals te helpen om de beste berichten voor sociale media te posten heeft het bureau myclever een uiterst interessante en behulpzame infographic samengesteld met de belangrijkste specificaties en tips voor de 10 belangrijkste sociale media. Ook verscheen er een iets uitgebreidere .

Check it out:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in