Overslaan en naar de inhoud gaan

Vea, BVA en Adformatie organiseren Reclame m/v

Vea, BVA en Adformatie gaan samen de verkiezing Reclame m/v 2010 organiseren. De uitreiking wordt geïntegreerd in het evenement rond de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De plannen voor de gezamenlijke verkiezing werden bekend gemaakt tijdens de CMC nieuwjaarsreceptie, vanavond in het CoolBrands House in Amsterdam. Na een eerste uitreiking vorig jaar in samenwerking met de ADCN, heeft de Vea met verschillende partijen overleg gevoerd over een nieuwe invulling van de verkiezing. Dat resulteerde in het besluit van Vea en BVA om de verkiezing samen te organiseren en daarbij nauw samen te werken met Adformatie. De ADCN steunt dit initiatief.

related partner content for mobile comes here

Vea-voorzitter Ralph Wisbrun: ‘Hiermee bundelen de leidende partijen van de reclame-industrie hun krachten, zodat we er zeker van zijn dat een echte reclameman of –vrouw deze prijs gaat winnen. En geen modeontwerpers of burgemeesters met de eer gaan strijken.’

En BVA-voorzitter Jan Driessen: ‘Tijdens het overleg tussen BVA en Vea werd al snel duidelijk dat voordeel kan worden behaald door de verkiezing niet als afzonderlijk evenement te organiseren. Het leek ons beter de prijs te integreren in het enige bestaande evenement, waarin bureaus en opdrachtgevers al samenwerken om hun topprestaties te eren: de Effie Awards.’

Er wordt intussen hard gewerkt aan de opzet van de verkiezing en de voorbereiding van het evenement. De verkiezing staat voor dit najaar op de agenda.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in