
De genomineerden:
Dutch Customer Performance Index (DCPI) is een index ontwikkeld door het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen, MIcompany en MetrixLab waarmee de klantprestaties van de 80 grootste dienstverleners van Nederland zijn gemeten. De 80 geïndexeerde bedrijven zijn afkomstig uit zeven sectoren. Volgens de ontwikkelaars is DCPI de eerste volledige en objectieve maatstaf voor klantprestaties in Nederland.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPDe DCPI meet de klantprestaties van bedrijven langs twee dimensies:
Elke dimensie is onderbouwd met een wetenschappelijk model waarin factoren een rol spelen als: aanbevelingen (Net Promotor Score), maandelijkse bestedingen, loyaliteit en gepercipieerde prijs-prestatie verhouding.
De uitreiking vindt plaats op 19 januari 2010 in Pand Noord te Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee