Overslaan en naar de inhoud gaan

Van den Berg verlaat Heineken

Marketing directeur Herwin van den Berg verlaat Heineken na acht jaar. Hij wordt opgevolgd door Hans Böhm.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Herwin van den Berg vertrekt per 1 november bij Heineken. Dat bevestigt Hans Sjouke Koopal, woordvoerder bij Heineken. Van den Berg begon ongeveer acht jaar geleden als trade marketing manager bij de brouwer. De marketing directeur kondigde zijn vertrek intern al driekwart jaar geleden aan.

related partner content for mobile comes here

Hij wordt per 1 november partner/aandeelhouder bij , het investeringsbedrijf van voormalig Coca Cola-marketeer Pier Baarsma. BST Company kwam onlangs nog in het nieuws door de overname van het narrowcastingbedrijf Librium TV van de Telegraaf Media Groep. BST Company heeft naast een entertainment fonds en een technology fonds, onder andere ook een beverages fonds. Van den Berg werd in 2007 Marketeer of the Year, en stond ook dit jaar opnieuw nummer 1 op de top 100-lijst van Tijdschrift voor Marketing.

Van den Berg wordt opgevolgd door Hans Böhm, die in 1996 als trainee bij Heineken begon. Hij vervulde in zijn loopbaan bij Heineken onder andere de functie van brand manager Heineken. Zijn huidige functie (tot 1 november) is die van project manager Heineken innovation Western-Europe.

Van den Berg blijft wel als adviseur aan Heineken verbonden. In welke vorm dat gebeurt, kon Koopal niet melden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in