Eerste klant in Tokio voor Thonik
Thonik heeft zijn eerste klant in Tokio: kunstinstelling Spiral.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van Spiral ontwerpt Thonik haar nieuwe identiteit. Ook verzorgt het bureau de campagne ter ere van het 25-jarig bestaan. De lancering van de nieuwe huisstijl is op
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
8 september 2009 in het Spiral-gebouw.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSThonik ontwikkelt een nieuwe grafische taal, waarbij het oude logo als uitgangspunt dient. Het logo is oorspronkelijk ontworpen door de bekende Japanse ontwerper Masayoshi Nakajo. Het resultaat is een heldere en eenvoudige huisstijl, waarbij de naam het Spiral-gebouw vertegenwoordigt. De stippen symboliseren de verschillende activiteiten en projecten van de kunstinstelling.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid