Overslaan en naar de inhoud gaan

Vakboek over Influencer Marketing ademt de ondraaglijke lichtheid van de dagelijkse vlogs op Vloggloss

BOEKBESPREKING Auteurs slagen er niet in om het specialisme Influencer Marketing naar een hoger plan te brengen.
Vlogbeeld
Vlogbeeld
© Vloggloss
Vlogbeeld
Vlogbeeld
© Vloggloss

Influencer Marketing (IM) heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een interessant specialisme binnen ons vakgebied. Na de eerste opgewonden en modieuze verhaaltjes verdient IM inmiddels een serieuze benadering. Goede theorievorming en hard bewijsmateriaal in ROI termen ontbreken nog. Twee jaar geleden verscheen het oppervlakkige boekwerkje ‘Influencers’ van Carole Lamarque, en daarna bleef het – althans binnen ons taalgebied – erg stil. Op wetenschappelijk gebied doet Eva Van Reijmersdal aan de UvA interessant onderzoek, maar de resultaten leveren voor de beroepspraktijk weinig concreets op.  

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in