Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Ik haat luiheid; Picnic of Appie is nog nooit voor onze deur gestopt’

Vertel me wat je koopt en ik zeg wie je bent. In de rubriek Money Matters een vakgenoot over aan-, mis-, faam- en schaamkopen.
Philip Kok met zijn spiegelreflexcamera Canon, EOS 50D: 'De straat is de plek waar ik inspiratie zoek'
Philip Kok met zijn spiegelreflexcamera Canon, EOS 50D: 'De straat is de plek waar ik inspiratie zoek'
© Foto: Tim Stet
Philip Kok met zijn spiegelreflexcamera Canon, EOS 50D: 'De straat is de plek waar ik inspiratie zoek'
Philip Kok met zijn spiegelreflexcamera Canon, EOS 50D: 'De straat is de plek waar ik inspiratie zoek'
© Foto: Tim Stet

Het koopgedrag van Philip Kok, ceo en partner The Valley, bureau voor merkstrategie en digitale communicatie, in 9 vragen: 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Henriette de Jong

Hoezo luiheid als Appie of Picnic voor je deur stopt?? Als weduwe met drie opgroeiende zonen ben ik met hulp van Appie en Picnic in staat geweest om het huishouden draaiende te houden, gezonde maaltijden op tafel te zetten, een leuk mens te bijven én reclamestudio Anytime te laten groeien tot wat het nu is.En oja, een kraan kan ik ook vervangen.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in