Unilever herintroduceert Lätta
Een opvallende herintroductie van moederbedrijf Unilever. Belangrijke reden: 25 jaar na de initiële introductie is de wereld van het brood compleet veranderd. Mensen ontbijten en lunchen anders en de brood- en belegkeuzes zijn enorm uitgebreid. Onderzoek zou uitwijzen dat er op een willekeurige dinsdagochtend bij de eerste 20 bezochte bakkers al 97 soorten brood verkrijgbaar zijn. Verder blijkt dat 93 procent van de Nederlanders minstens één keer per dag brood eet. Hiermee loopt Nederland voorop in Europa als 'broodland'.
Bij al deze nieuwe broodmomenten hoort een modern product als Lätta, zo denkt Unilever. Het gaat om een vernieuwde, luchtig opgeklopte halvarine. Deze samenstelling maakt dit product voor meer geschikt dan smeren alleen. Je kunt het bijvoorbeeld ook gemakkelijk dippen of 'scoopen'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid