Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever herintroduceert Lätta

Het halvarinemerk Lätta keert na acht jaar terug in de schappen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een opvallende herintroductie van moederbedrijf Unilever. Belangrijke reden: 25 jaar na de initiële introductie is de wereld van het brood compleet veranderd. Mensen ontbijten en lunchen anders en de brood- en belegkeuzes zijn enorm uitgebreid. Onderzoek zou uitwijzen dat er op een willekeurige dinsdagochtend bij de eerste 20 bezochte bakkers al 97 soorten brood verkrijgbaar zijn. Verder blijkt dat 93 procent van de Nederlanders minstens één keer per dag brood eet. Hiermee loopt Nederland voorop in Europa als 'broodland'.
Bij al deze nieuwe broodmomenten hoort een modern product als Lätta, zo denkt Unilever. Het gaat om een vernieuwde, luchtig opgeklopte halvarine. Deze samenstelling maakt dit product voor meer geschikt dan smeren alleen. Je kunt het bijvoorbeeld ook gemakkelijk dippen of 'scoopen'.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in