Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWA Neboko Campaign meest genomineerd bij ADCN

TBWANeboko Campaign heeft 25 nominaties voor de ADCN Jaarprijzen voor Reclame en Vormgeving en is daarmee dit jaar het meest genomineerde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op donderdag 14 april worden de uiteindelijke prijzen binnen de categorieën bekend gemaakt. TBWANeboko Campaign is genomineerd voor Unilever Bestfoods Nederland, Holland Casino, Stichting Consument en Veiligheid, Talpa, ING Bank, Heineken Brouwerijen, Beiersdorf, Discovery Channel, Albert Heijn en Tempo-Team.

related partner content for mobile comes here

Andere genomineerde bureaus zijn: Doom&Dickson, Euro RSCG Amsterdam 6 nominaties en Koeweiden Postma met 6 nominaties,
PPGH/JWT Groep en S-W-H met 5 nominaties, Leo Burnett Amsterdam, FHV BBDO, FutureBrand [& Flex/the Innovationlab] en Van Walbeek Etcetera 4 nominaties, 180 Amsterdam, BVH Groep, Imagine’ 3 nominaties, Studio de Keuken, Ubachs Wisbrun, Young & Rubicam Amsterdam 3 nominaties.
ARA, Cygnus X-3, De Designpolitie, Fuel Europe, Ogilvy Groep Nederland, Sander Plug, Publicis, Red Cell Not Just Film , Ruben Sonneveld en Robert van der Lans, Saatchi & Saatchi en
Wieden + Kennedy, Amsterdam 2 nominaties
De volgende bureaus hebben 1 nominatie: .bone, &KoenseSeverein, 178 aardige ontwerpers, 6Pack.tv, ArtBox, artmiks [image builders], BIRDcreatives, Studio Boot, Dieuwer Bulthuis & Marco Sluyter, Clockwork, Datagold, Dietwee ontwerp en communicatie, John Doe, Grey Cells, Gummo, Hot DNA.COM, ilse media, Keja Donia, LaMarque, Lemon scented tea, LEMZ, Menno Kluin, Mountain Design, N=5, OER, reclamebureau voor Merk & Interactie, Gebroeders Poppelaars Film, PostPanic, Proximity, Qi-ideas, Redurban, Sosumi/Arjen IJff, Suburbia, thonik, VBAT Enterprise en Jasper Zwartjes Photography,

De nominaties zijn bekend na het jureren van 1164 inzendingen voor de Reclame Jaarprijzen voor Reclame en Vormgeving. In totaal bogen 115 juryleden zich over de 631 inzendingen in de diverse deel- en vakcategorieën. 201 ADCN leden hebben naast de Jury van Veertien de 533 inzendingen in de categorieën print, buitenreclame en commercials gejureerd.

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in