Overslaan en naar de inhoud gaan

Thuiswinkelen: 1,7 miljard in 2004

Nederlandse consumenten hebben vorig jaar via internet 1,7 miljard euro uitgegeven aan producten, reizen en verzekeringen. In vergelijking…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De internetomzet groeit veel harder dan de 'normale' detailhandel. Die zag de verkoop vorig jaar juist dalen met ruim 2 procent, zo becijferde het CBS onlangs. Het aandeel van de internetverkopen in de totale detailhandel steeg van 1,6 naar 2,1 procent.

Het aantal Nederlanders dat vorig jaar iets online bestelde, groeide met 16 procent tot bijna 4 miljoen. Per online-koper werd gemiddeld 424 ewuro besteed. Dat is 60 euro meer dan in 2003, vooral door het boeken van reizen of het afsluiten van een verzekering.

Bron: Algemeen Dagblad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in