
Dat blijkt uit de Thuiswinkel Markt Monitor 2004 van Thuiswinkel.org en onderzoeksbureau Blauw Research. Tot de totale omzet behoren internetverkopen van bedrijven als Wehkamp, Otto, Free Record Shop, Hunkemöller, Ohra, ANWB, Sunweb en Vliegwinkel.
De internetomzet groeit veel harder dan de 'normale' detailhandel. Die zag de verkoop vorig jaar juist dalen met ruim 2 procent, zo becijferde het CBS onlangs. Het aandeel van de internetverkopen in de totale detailhandel steeg van 1,6 naar 2,1 procent.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBHet aantal Nederlanders dat vorig jaar iets online bestelde, groeide met 16 procent tot bijna 4 miljoen. Per online-koper werd gemiddeld 424 ewuro besteed. Dat is 60 euro meer dan in 2003, vooral door het boeken van reizen of het afsluiten van een verzekering.
Bron: Algemeen Dagblad.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee