Galbani kiest TCC
Levensmiddelenbedrijf Galbani Benelux heeft na een korte oriëntatie haar promotioneel budget voor de Nederlandse markt ondergebracht bij…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Lorenzo Livi, marketing manager Galbani Benelux: 'We gaan ons dit jaar samen met TCC vooral richten op de ondersteuning van onze Santa Lucia producten in de Nederlandse supermarkten. Met name onze Mozzarella sluit perfect aan bij de groeiende vraag naar authentieke Italiaanse producten.'
Een van de pijlers voor deze strategie is een grote sales promotion activiteit in de maanden mei, juni, juli en augustus van 2005. Deze promotie biedt de Nederlandse consument reizen naar Italië.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het Italiaanse Galbani had internationaal een jaaromzet van 1,1 miljard euro in 2003 en wereldwijd meer dan 3.100 mensen in dienst.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid