Duitsland, autoland
Cees van Riels The Reputation Institute wordt steeds internationaler. Voor 2004 onderzocht hij onder andere de reputatie van grote…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Opmerkelijke uitkomsten: in Duitsland staan vier automerken in de top-10, met Porsche als winnaar. Van Riel in Communicatie: ‘Duitsland, autoland, zo blijkt maar weer. Opmerkelijker is dat de laatste vier posities worden bekleed door bedrijven, waarvan de naam begint met Deutsche.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wat Van Riels rijtjes verder leren, is dat het nationaal erfgoed door de consument sterk wordt gewaardeerd. Het aantal buitenlandse merken in vrijwel alle landen, is gering. Alleen Microsoft, Sony en McDonald’s doen het goed. Sony staat in Engeland zelfs op nummer 2, na Virgin en voor The Body Shop.
Het totale overzicht vindt u in deze PowerPoint Slides .
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid