Overslaan en naar de inhoud gaan

Winst WPP groeit 15% in 2004

WPP Group heeft de winst (voor belastingen) in 2004 zien groeien met 15 procent naar bijna 790 miljoen euro. Het bureau-inkomen steeg 5…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De omzet groeide met 5 procent tot 6,2 miljard euro. De cijfers overtreffen de verwachtingen bij analisten. Topman Sir Martin Sorrell zegt een goed 2005 te voorzien. De start was goed met grote nieuwe internationale accounts als HSBC (reclame) en het pan-Europese media-account van Unilever.

related partner content for mobile comes here

Sorrell: ‘Evenementen als de presidentsverkiezingen in de VS, het EK voetbal en de Olympische Spelen hadden een positieve impact op de cijfers. Het afgelopen jaar markeerde ook een switch bij klanten van kostenbesparingen naar groeimogelijkheden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in