Heineken snijdt in merken
Bierbrouwer Heineken gaat de komende jaren flink snijden in het aantal merken. Net als levensmiddelenbedrijf Unilever wil Heineken daarmee…
Hoeveel van de negentig merken er zullen blijven bestaan, moet eind dit jaar duidelijk zijn, schrijft NRC Handelsblad. Ook in Nederland zullen waarschijnlijk merken sneuvelen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bestuursvoorzitter Tony Ruys zei dat gisteren bij de presentatie van de jaarcijfers over 2004. De nettowinst daalde met 33 procent tot 537 miljoen euro, ondanks een stijging van het aantal verkochte hectoliters van 99 tot 113 miljoen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe lagere winst maakt het noodzakelijk de reclamebestedingen op te schroeven, zei Ruys. Dit jaar trekt hij daar 50 à 60 miljoen euro voor uit. Heineken is in dde Verenigde Staten commercials gestart met Brad Pitt en John Travolta.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid