PO: meer reclamezendtijd en sponsoring
Dat zegt Ruurd Bierman van de raad van bestuur van PO tegen De Telegraaf. De PO wil verder met een verscherpte profilering van Nederland 1, 2 en 3 én nieuwe programma’s zoveel mogelijk kijkers vasthouden. Binnen nu en anderhalf jaar moet ongeveer de helft van het uitzendschema zijn vernieuwd. Welke programma’s sneuvelen en welke daarvoor in de plaats komen, kan Bierman nog niet zeggen.
Zeker is wel dat Nederland 2 vanaf dit najaar ingrijpend zal veranderen door het verdwijnen van de eredivisie naar het nieuwe station van John de Mol.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaIn het beleidsplan 2006-2010 van de Publieke Omroep, dat deze week is aangeboden aan staatssecretaris Van der Laan (Media), staat dat een ‘verdere verschraling van financiële middelen' onaanvaardbaar is (Telegraaf/ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid