Overslaan en naar de inhoud gaan

Sponsorlessen uit het EK

Alleen al tijdens de wedstrijd Engeland – Frankrijk telde sponsoring specialist SponsorClick 22 corporate sponsors. Terwijl uit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sommige adverteerders zien wel kans om uit de clutter te springen, doordat ze hun sponsorpartnership integreren in hun hele marketing- en communicatiemix. Zo hebben MasterCard, McDonald’s, Hyundai en Canon speciale tv commercials met een voetbalthema, die rond het toernooi uitgezonden worden. Hyundai en Canon adverteerden bovendien in de gedrukte sportpers op specifieke data gedurende het EK.

related partner content for mobile comes here

Reine Willing, senior consultant bij SponsorClick: ‘Door de clutter rond het toernooi zit de impact voor sponsors voornamelijk in de begeleidende activiteiten en promoties, advertising, PR en direct marketing.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in