Overslaan en naar de inhoud gaan

GfK neemt activiteiten Mega Charts over

GfK Benelux Marketing Services neemt met onmiddellijke ingang alle activiteiten over van het bedrijf Mega Charts, bekend van onder meer de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mega Charts is verantwoordelijk voor de samenstelling en exploitatie van een breed pakket aan hitlijsten. Naast de Mega Top 50 en de Mega Album Top 100 levert het bedrijf data aan de Stichting Nederlandse Top 40 op basis waarvan de Top 40 en Tipparade worden samengesteld.

related partner content for mobile comes here

De overname van de activiteiten van Mega Charts onderstreept de ambitie van GfK in de internationale entertainmentmarkt. Daarbij past ook een leidende positie op het gebied van markt- en hitlijstinformatie op de belangrijkste lokale markten in Europa. Vorig jaar werd daarom al een meerderheidsbelang genomen in de divisie voor retailonderzoek naar video’s, films, cd’s en boeken van het Duitse bedrijf Media Control.

Mega Charts is een onafhankelijke hitlijstenorganisatie in Nederland en is eigendom van de stichting Mega Top 100 waarbinnen de belangenorganisaties voor retail (NVGD) en industrie (NVPI) uit de muziekbranche, auteursrechtenorganisatie Buma/Stemra en de publieke omroep zijn vertegenwoordigd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in