Inhakers voor doorgaan en uitschakeling Oranje
Volgens Sjors Kroon, manager marketing en mediastrategie van De Telegraaf had de ANWB uit voorzorg een tweede campagne laten maken, mocht het Nederlands Elftal niet zijn doorgegaan. ‘De Staatsloterij wilde per se in de krant met een inhaker op het doorgaan van Oranje. En er was een adverteerder die wilde inhaken als Nederland was uitgeschakeld.’ Welke adverteerder dat is, wil Kroon niet zeggen. ‘Misschien komt deze er al zondag in. Je kan nooit weten.’
Rond dit EK voetbal is er weer een verkiezing voor de beste inhaakuitingen, georganiseerd door Peter Strating.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaHet ANP meldt dat De Telegraaf en het AD profiteren van de deelname van het Nederlands elftal aan het EK. De dagbladen hebben tienduizenden speciale EK-abonnementen verkocht. Verder zit de losse verkoop fors in de lift.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid