Overslaan en naar de inhoud gaan

Inhakers voor doorgaan en uitschakeling Oranje

De Telegraaf had gisterochtend inhaakcampagnes van de ANWB en de Staatsloterij rond het behalen van de kwartfinales van Oranje. Maar er…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Sjors Kroon, manager marketing en mediastrategie van De Telegraaf had de ANWB uit voorzorg een tweede campagne laten maken, mocht het Nederlands Elftal niet zijn doorgegaan. ‘De Staatsloterij wilde per se in de krant met een inhaker op het doorgaan van Oranje. En er was een adverteerder die wilde inhaken als Nederland was uitgeschakeld.’ Welke adverteerder dat is, wil Kroon niet zeggen. ‘Misschien komt deze er al zondag in. Je kan nooit weten.’

related partner content for mobile comes here

Rond dit EK voetbal is er weer een verkiezing voor de beste inhaakuitingen, georganiseerd door Peter Strating.

Het ANP meldt dat De Telegraaf en het AD profiteren van de deelname van het Nederlands elftal aan het EK. De dagbladen hebben tienduizenden speciale EK-abonnementen verkocht. Verder zit de losse verkoop fors in de lift.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in