Overslaan en naar de inhoud gaan

Online campagne speciaal voor personeel ING

Medewerkers van de ING Bank die vanaf hun werkplek internetten, krijgen de komende tijd speciaal voor hen bestemde online uitingen te zien.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de uitingen richt een denkbeeldige klant zich rechtstreeks en beeldvullend tot de bankmedewerker, met de opmerking: "Hé! Jij werkt toch bij de ING Bank?" om hem of haar vervolgens uit te nodigen om kennis te maken met de vernieuwde positionering van de ING Bank. Alle informatie over de nieuwe campagne en de onderliggende filosofie en merkwaarden is vervolgens te vinden op een mini-site.

related partner content for mobile comes here

De interne brandingcampagne is uitsluitend zichtbaar voor surfende ING'ers, terwijl de uitingen op externe sites draaien. Om dit te bereiken wordt het bezoek van het ING-netwerk door de sites opgevangen (IP-targeting), waarna alleen het personeel de speciale uitingen kan zien.

Voor deze campagne is ingekocht op de sites van de voornaamste ad-networks zoals Lycos, MSN en Webads. Hiermee hoopt ING Bank alle surfende medewerkers te bereiken.

De online campagne is ontwikkeld door Red Urban in Haarlem en bestaat uit banners, skyscrapers en screenads. De media-inkoop en IP targeting techniek is verzorgd door Kobalt BV Media Services.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in