Online campagne speciaal voor personeel ING


In de uitingen richt een denkbeeldige klant zich rechtstreeks en beeldvullend tot de bankmedewerker, met de opmerking: "Hé! Jij werkt toch bij de ING Bank?" om hem of haar vervolgens uit te nodigen om kennis te maken met de vernieuwde positionering van de ING Bank. Alle informatie over de nieuwe campagne en de onderliggende filosofie en merkwaarden is vervolgens te vinden op een mini-site.
De interne brandingcampagne is uitsluitend zichtbaar voor surfende ING'ers, terwijl de uitingen op externe sites draaien. Om dit te bereiken wordt het bezoek van het ING-netwerk door de sites opgevangen (IP-targeting), waarna alleen het personeel de speciale uitingen kan zien.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoor deze campagne is ingekocht op de sites van de voornaamste ad-networks zoals Lycos, MSN en Webads. Hiermee hoopt ING Bank alle surfende medewerkers te bereiken.
De online campagne is ontwikkeld door Red Urban in Haarlem en bestaat uit banners, skyscrapers en screenads. De media-inkoop en IP targeting techniek is verzorgd door Kobalt BV Media Services.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid