Overslaan en naar de inhoud gaan

Gouden Gids sluit gegevensdeal met KPN

KPN en Gouden Gids hebben een overeenkomst gesloten die ertoe moet leiden dat de kwaliteit van telefoongidsgegevens verder verbeterd wordt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De overeenkomst gaat 1 juni in. De data-activiteiten worden uitgevoerd bij KPN. Elke Nederlander heeft er baat bij dat zijn gegevens correct worden gepubliceerd en de concurrentiestrijd tussen gidsuitgevers moet zich richten op de verkoop van advertenties van zakelijke vermeldingen in de onderscheiden telefoongidsen, zo menen beide partijen.

related partner content for mobile comes here

In Nederland zijn inmiddels meer dan 26 partijen actief in het aanbieden van telefoondiensten ‒ mobiel en vast ‒ en bedraagt het aantal abonnees dat op enige wijze gepubliceerd wil worden in telefoongidsen meer dan 8 miljoen. De verschillende telefoonaanbieders zijn verplicht de gegevens van hun abonnees ter beschikking te stellen aan gidsuitgevers. In de overeenkomst tussen KPN en Gouden Gids worden alle data activiteiten die nodig zijn voor de publicatie van de basisgegevens van deze abonnees gebundeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in