Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma geheel eigenaar Mood for Magazines

Sanoma Uitgevers neemt met ingang van 1 januari 2008 alle aandelen van Rozemarijn de Witte in Mood for Magazines (Linda. en La Vie en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Witte richtte Mood for Magazines in 2003 op. Sanoma, dat al een minderheidsbelang in Mood for Magazines had, krijgt volledig zeggenschap over Mood for Magazines. De overname past in de strategie van Sanoma om haar print- en online business verder te versterken.

related partner content for mobile comes here

Dick Molman, ceo van Sanoma: ‘Wij waren als minderheidsaandeelhouder al heel gelukkig met de succesvolle titels van Mood en hopen dat succes nu nog verder te kunnen vergroten. Mood for Magazines dankt dat succes vooral aan de kwaliteit van de mensen en de eigenzinnige stijl van werken. Daar veranderen we dan ook niets aan.’

De Witte blijft als algemeen hoofdredacteur verbonden aan Mood for Magazines

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in