Overslaan en naar de inhoud gaan

'Groot bereik Boomerang'

Boomerang bereikt op haar locaties per twee weken 65,5 procent van de doelgroep 18-35 jaar. In de leeftijdsgroep 20 t/m 49 jaar is het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit onderzoek van TNS NIPO onder 6.800 respondenten. In dit onderzoek zijn alle locaties van Boomerang Media betrokken. Op ruim 2.500 locaties exploiteert Boomerang onder andere freecards, posternetwerken, toiletreclame en locatiemarketing.
Een opvallende uitkomst is de sociale klasse waarin de locatiebezoekers zich bevinden: 59 procent valt in de categorie A/B1. Daarnaast is 52 procent van deze mensen hbo of universitair geschoold. Van alle respondenten is 49 procent man en 51 procent vrouw.

related partner content for mobile comes here

Boomerang is geen partner in het eind 2008 verwachte bereiksonderzoek van de outdoor-exploitanten. Wel blijft Boomerang met Freecards participant in het NOM Nationaal Onderzoek Multimedia.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in