'Groot bereik Boomerang'
Boomerang bereikt op haar locaties per twee weken 65,5 procent van de doelgroep 18-35 jaar. In de leeftijdsgroep 20 t/m 49 jaar is het…
Dat blijkt uit onderzoek van TNS NIPO onder 6.800 respondenten. In dit onderzoek zijn alle locaties van Boomerang Media betrokken. Op ruim 2.500 locaties exploiteert Boomerang onder andere freecards, posternetwerken, toiletreclame en locatiemarketing.
Een opvallende uitkomst is de sociale klasse waarin de locatiebezoekers zich bevinden: 59 procent valt in de categorie A/B1. Daarnaast is 52 procent van deze mensen hbo of universitair geschoold. Van alle respondenten is 49 procent man en 51 procent vrouw.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Boomerang is geen partner in het eind 2008 verwachte bereiksonderzoek van de outdoor-exploitanten. Wel blijft Boomerang met Freecards participant in het NOM Nationaal Onderzoek Multimedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid