Overslaan en naar de inhoud gaan

Joost Ravoo opgevolgd door Jeroen Hellenberg

Per 1 november 2007 is Jeroen Hellenberg benoemd tot directeur Corporate Communication NS. Hij volgt daarmee Joost Ravoo (foto) op, die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jeroen Hellenberg is sinds 2005 werkzaam als hoofd Reputatiemanagement binnen Corporate Communication en is architect achter de vernieuwde NS corporate positionering. Hiervoor was hij onder meer werkzaam bij Hill & Knowlton Nederland als Senior Consultant Corporate Communicatie.

related partner content for mobile comes here

Joost Ravoo was initiator van de kanteling van de corporate communicatiestrategie. Hij boekte de afgelopen zes jaar jaren progressie op onderwerpen als klant-oordelen, merkbeleving en zag onder zijn leiding de beeldvorming van NS in de reputatie-rankings stijgen.

Als NS regiodirecteur gaat Ravoo focus en versnelling brengen op de synergie tussen vastgoed, stationsontwikkeling, retail en reizigersvervoer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in