Overslaan en naar de inhoud gaan

SAN kiest Paul Geraeds als voorzitter

Het bestuur van de SAN, heeft Paul Geraeds tot haar nieuwe voorzitter gekozen. Tevens is Aline van Keulen nieuw toegetreden tot het bestuur…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Paul Geraeds: ‘De SAN gaat een spannende tijd tegemoet met nieuwe mensen in het bestuur in een tijd die niet gemakkelijk is voor adverteerders en bureaus. Ik heb enorm veel zin en vertrouwen om een fenomeen als de SAN de komende jaren weer een stap verder te brengen, vanuit een stevige basis. Dialoog is hierbij het kernbegrip.’

Daarnaast is Aleksander Fiege, marketing director bij Unilever Benelux, vicevoorzitter geworden en Marcel Joosten, marketing directeur bij Mora/Ad van Geloven, blijft aan als penningmeester.

Tevens is Aline van Keulen nieuw toegetreden tot het bestuur van de SAN. Van Keulen is in het dagelijks leven manager marketingcommunicatie bij KPN. Zij stond aan de wieg van o.a. de ‘Goeiemoggel’ campagne van KPN en de ‘Hans de ex-miljonair’ campagne van Telfort. De afgelopen jaren is zij vicevoorzitter geweest van de SAN jury’s Dienstverlening en Business-to-Business.

Verder kent de SAN naast de vier hierboven genoemde bestuursleden de volgende drie leden: Jaap Houthuijs (ex Bols), Florien Vaessen (hoofd marketing communicatie ABN AMRO) en Stefan Wink (advertising manager Rabobank Nederland).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in