
De ‘We Will Find You’ campagne is ingezet voor KitKat 4 Finger, KitKat Chunky, Aero Peppermint en Yorkie Milk. In een aantal verpakkingen van deze snoepmerken is een GPS element verstopt. Als deze geactiveerd wordt, kan er een cheque van 10.000 Britse pond gevonden worden.
Ter ondersteuning van de campagne zijn drieduizend outdoor posters voorzien van QR codes en Near field communication (NFC) punten die leiden naar een mobiele landingspagina waar de wedstrijd uitgelegd wordt.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe actie is ontworpen door Posterscope, JWT en Mindshare. Nestlé koos afgelopen juli voor JWT Londen om het digitale marketing account van Kit Kat te verzorgen.
Bron: Campaign Live
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee