Nestle stopt GPS in verpakking
(GB) Nestlé spoort snoepkopers op via GPS en beloont een van hen met een cheque van 10 duizend Britse pond. De actie verbindt…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De ‘We Will Find You’ campagne is ingezet voor KitKat 4 Finger, KitKat Chunky, Aero Peppermint en Yorkie Milk. In een aantal verpakkingen van deze snoepmerken is een GPS element verstopt. Als deze geactiveerd wordt, kan er een cheque van 10.000 Britse pond gevonden worden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ter ondersteuning van de campagne zijn drieduizend outdoor posters voorzien van QR codes en Near field communication (NFC) punten die leiden naar een mobiele landingspagina waar de wedstrijd uitgelegd wordt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe actie is ontworpen door Posterscope, JWT en Mindshare. Nestlé koos afgelopen juli voor JWT Londen om het digitale marketing account van Kit Kat te verzorgen.
Bron: Campaign Live
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid