Overslaan en naar de inhoud gaan

Herintroductie HP/De tijd geslaagd

Uit cijfers van Het Oplage Instituut (HOI) blijkt dat de verkochte oplage van HP/De Tijd in het tweede kwartaal 2012 met 73 procent is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De verkochte oplage van HP/De Tijd steeg van 15.312 naar 26.429 exemplaren. Daarmee is het de grootste stijger in het segment opiniebladen. Vrij Nederland laat ook een stijging liet zien, terwijl De Groene Amsterdammer en Elsevier daalden hun verkochte oplage zagen dalen. De oplagestijging van HP/De Tijd volgt op de herintroductie als maandblad in het voorjaar. Het aantal abonnees is stabiel gebleven en de losse verkoop is met ruim 200% gestegen. Ook het bezoek aan de de vernieuwde website van het magazine is met ongeveer 50 procent gestegen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in