W+K Amsterdam wint gouden Euro Effie
Wieden+Kennedy Amsterdam en EA Sports hebben een Gouden Euro Effie gewonnen voor de campagne #039;Love football, play football'. ">Fifa12-campagne 'Love football, play football'.
De Euro Effies werden woensdagavond uitgereikt tijdens het gala in Brussel. Grey EMEA werd voor de vijfde keer in de historie Agency of the Year. De Grand Prix voor outstanding work werd uitgereikt aan M&CSaatchi.GAD voor de campagne 'Nothing Compares to Havana', de campagne won ook goud.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe jury stond dit jaar onder leiding van voorzitter Pierre Woreczek, senior vice president van McDonald's. Namens Nederland zaten Marcel Rijkenberg (Only) en Marielle Spapens (Deloitte, foto) in de jury.
Goud ging verder naar:
Grey Worldwide en Procter & Gamble voor Febreze 'Breathe Happy'
Jung von Matt/Limmat en Graubünden Ferien voor Obermutten – A little village goes global
Volontaire en the Swedish Institute/Visit Sweden voor Curators of Sweden
Saatchi & Saatchi Brussels’ 'Ex-smokers are Unstoppable' voor de European Commission (media agency: ZenithOptimedia International)
Zilver ging naar:
Grey London en GlaxoSmithKline (media agency: Starcom MediaVest Group) voor Difference' voor Parodontax
EuroRSCG Life en Janssen’s Prezista voor Leading the Change
Jung von Matt AG en Daimler AG (media agency: MEC Global) met 'Venice/C-Class Coupé'
515 Creative Shop en Volkswagen AG voor Think Blue. Symphony
ZenithOptimedia Worldwide & Kitcatt Nohr Digitas en Asus & Intel met 'Asus & Intel'
Grey Paris en Procter & Gamble voor Lacoste L.12.12
Jung von Matt AG en Nikon Europe (media agency: Mediacom) voor 'The Nikon 1 Launch Campaign
TBWA\G1 en Nissan Europe (media agency: OMD) voor 'Juke - Stay Awake'
Grey London en Brother voor '141%'
HEIMAT Berlin en Turner Broadcasting Systems Deutschland (media agency: Stinkdigital & Minivegas) voor 'CNN Ecosphere Project'.
Brons
Draftfcb Deutschland’s 'As simple as Black & White' Nivea & Beiersdorf AG (media agency: Carat Germany & Carat UK)
G2 Joshua and Procter & Gamble (Media agency: Mediacom) for 'Pringles – Summer in a Can'
Ogilvy Health PR en Boehringer Ingelheim '1Mission 1Million – Getting to the Heart of Stroke',
Innocean Worldwide Europe GmbH en 'Kia Rio – Admiration Guaranteed' Kia Motors Europe
Ogilvy & Mather Paris en IBM (media agency: Mindshare) 'Outcomes'
MUW Digital’s lancering 'ZUNO Bank'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid