Overslaan en naar de inhoud gaan

W+K Amsterdam wint gouden Euro Effie

Wieden+Kennedy Amsterdam en EA Sports hebben een Gouden Euro Effie gewonnen voor de campagne #039;Love football, play football'.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wieden+Kennedy Amsterdam en EA Sports hebben een Gouden Euro Effie gewonnen voor de campagne ;Love football, play football&;. ">Fifa12-campagne 'Love football, play football'.

related partner content for mobile comes here

De Euro Effies werden woensdagavond uitgereikt tijdens het gala in Brussel. Grey EMEA werd voor de vijfde keer in de historie Agency of the Year. De Grand Prix voor outstanding work werd uitgereikt aan M&CSaatchi.GAD voor de campagne 'Nothing Compares to Havana', de campagne won ook goud.

De jury stond dit jaar onder leiding van voorzitter Pierre Woreczek, senior vice president van McDonald's. Namens Nederland zaten Marcel Rijkenberg (Only) en Marielle Spapens (Deloitte, foto) in de jury.

Goud ging verder naar:
Grey Worldwide en Procter & Gamble voor Febreze 'Breathe Happy'
Jung von Matt/Limmat en Graubünden Ferien voor Obermutten – A little village goes global
Volontaire en the Swedish Institute/Visit Sweden voor Curators of Sweden
Saatchi & Saatchi Brussels’ 'Ex-smokers are Unstoppable' voor de European Commission (media agency: ZenithOptimedia International)

Zilver ging naar:
Grey London en GlaxoSmithKline (media agency: Starcom MediaVest Group) voor Difference' voor Parodontax
EuroRSCG Life en Janssen’s Prezista voor Leading the Change
Jung von Matt AG en Daimler AG (media agency: MEC Global) met 'Venice/C-Class Coupé'
515 Creative Shop en Volkswagen AG voor Think Blue. Symphony
ZenithOptimedia Worldwide & Kitcatt Nohr Digitas en Asus & Intel met 'Asus & Intel'
Grey Paris en Procter & Gamble voor Lacoste L.12.12
Jung von Matt AG en Nikon Europe (media agency: Mediacom) voor 'The Nikon 1 Launch Campaign
TBWA\G1 en Nissan Europe (media agency: OMD) voor 'Juke - Stay Awake'
Grey London en Brother voor '141%'
HEIMAT Berlin en Turner Broadcasting Systems Deutschland (media agency: Stinkdigital & Minivegas) voor 'CNN Ecosphere Project'.

Brons
Draftfcb Deutschland’s 'As simple as Black & White' Nivea & Beiersdorf AG (media agency: Carat Germany & Carat UK)
G2 Joshua and Procter & Gamble (Media agency: Mediacom) for 'Pringles – Summer in a Can'
Ogilvy Health PR en Boehringer Ingelheim '1Mission 1Million – Getting to the Heart of Stroke',
Innocean Worldwide Europe GmbH en 'Kia Rio – Admiration Guaranteed' Kia Motors Europe
Ogilvy & Mather Paris en IBM (media agency: Mindshare) 'Outcomes'
MUW Digital’s lancering 'ZUNO Bank'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in