Overslaan en naar de inhoud gaan

Axender neemt meerderheidsbelang in Reclamefolder.nl

Verspreider van reclamedrukwerk en huis-aan-huisbladen Axender en www.reclamefolder.nl zijn een vergaande samenwerking aangegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verspreider van reclamedrukwerk en huis-aan-huisbladen Axender en zijn een vergaande samenwerking aangegaan.

related partner content for mobile comes here

Axender heeft een strategisch meerderheidsbelang genomen in de site. Door deze overname wil Axender een groter bereik voor haar klanten bieden, omdat de reclamefolders nu zowel als traditioneel printproduct en online verspreid kunnen worden. Reclamefolder.nl kan op deze manier de regionale markt beter bereiken. Beide organisaties blijven onder hun huidige naam opereren.

Job Muller, directeur van Axender: “Reclamefolder.nl past naadloos in de toekomstvisie van Axender. Wij merken dat retailers steeds meer een combinatie wensen van de traditionele geprinte reclamefolder en een online variant.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in