Overslaan en naar de inhoud gaan

Lot Keijzer vertrekt bij LinkedIn

Lot Keijzer stopt bij Linkedin. Ze was er sinds juni 2011 marketing director Benelux.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze functie had LinkedIn nieuw gecreëerd om de groeiende online marketingbusiness te ondersteunen. Maar de zaken liggen nu anders, aldus Keijzer tegen Emerce: ‘LinkedIn is een organisatie met hypergroei, wat met zich meebrengt dat de leiding wordt gecentraliseerd, in Amerika.’

related partner content for mobile comes here

Keijzer zegt inmiddels in gesprek te zijn met andere partijen en hoopt volgende maand weer aan de slag te kunnen.

Voor Linkedin stond de IAB-bestuurder aan het roer van mediabureau Twist, onderdeel van Kobalt.

Keijzer heeft meer dan 16 jaar ervaring in digitale media, waaronder 10 jaar bij Universal Media / McCannErickson waar zij vooral werkte voor grote klanten als Microsoft, Coca-Cola, L'Oreal en Vauxhall.

Ze werkte daarna vijf jaar bij Kobalt waar zij in eerste instantie de digitale tak op heeft gezet. Later startte en leidde ze twist, het nieuwe digitale marketingbureau onder Kobalt vlag. Bij twist werkte ze onder andere voor Heineken, ABN Amro, Rituals en Albert Heijn, totdat Kobalt in maart vorig jaar de stekker uit het bedrijf trok.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in