Lot Keijzer vertrekt bij LinkedIn
Deze functie had LinkedIn nieuw gecreëerd om de groeiende online marketingbusiness te ondersteunen. Maar de zaken liggen nu anders, aldus Keijzer tegen Emerce: ‘LinkedIn is een organisatie met hypergroei, wat met zich meebrengt dat de leiding wordt gecentraliseerd, in Amerika.’
Keijzer zegt inmiddels in gesprek te zijn met andere partijen en hoopt volgende maand weer aan de slag te kunnen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVoor Linkedin stond de IAB-bestuurder aan het roer van mediabureau Twist, onderdeel van Kobalt.
Keijzer heeft meer dan 16 jaar ervaring in digitale media, waaronder 10 jaar bij Universal Media / McCannErickson waar zij vooral werkte voor grote klanten als Microsoft, Coca-Cola, L'Oreal en Vauxhall.
Ze werkte daarna vijf jaar bij Kobalt waar zij in eerste instantie de digitale tak op heeft gezet. Later startte en leidde ze twist, het nieuwe digitale marketingbureau onder Kobalt vlag. Bij twist werkte ze onder andere voor Heineken, ABN Amro, Rituals en Albert Heijn, totdat Kobalt in maart vorig jaar de stekker uit het bedrijf trok.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid