Overslaan en naar de inhoud gaan

Sinds januari 2012 mobiele aankopen bij Bol.com bijna verdubbeld

De populariteit van smartphones heeft grote invloed op het winkelgedrag van consumenten. Sinds het begin van dit jaar zag bol.com het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

De nieuwe mobiele winkel – die vanaf vandaag open is en waar klanten ruim 5,5 miljoen artikelen kunnen zoeken, vinden en afrekenen – gaat die groei een impuls geven.

In de nieuwe mobiele winkel vinden klanten uitgebreidere productinformatie en kunnen zij ook zoeken met zoeksuggesties. Ook zijn de betaalmogelijkheden verruimd en kan vanaf nu afgerekend worden met iDeal en creditcard, naast de reeds bestaande mogelijkheid om met acceptgiro te betalen. Bovendien is het tweedehands assortiment in de nieuwe winkel geïntegreerd en bestaat de mogelijk om nu ook e-books via smartphones te kopen. Alle veranderingen zorgen ervoor dat artikelen beter vindbaar en eenvoudiger te bestellen zijn. In de komende maanden zal bol.com meer winkelverbeteringen doorvoeren die de mobiele winkelervaring zullen optimaliseren.

Mobiel belangrijk verkoopkanaal
De mobiele telefoon is tegenwoordig steeds meer een wezenlijk onderdeel van ons dagelijks leven, ook om te winkelen. Het wordt voor een groeiend aantal klanten dé plek waar zij zich oriënteren en een bestelling plaatsen. Juist daarom investeren we in deze winkel” aldus Michel Schaeffer, marketing directeur bij bol.com. “Klanten moeten immers altijd en overal kunnen winkelen als zij dat willen, dus ook via hun mobiele telefoon.
Naast een stijgend aantal klanten via mobiele telefoons, bezoeken ook steeds meer consumenten bol.com via hun tablet. Dat aantal verdubbelde sinds het begin van dit jaar eveneens, waardoor nu al bijna één op de tien klanten de winkel binnenkomt via een tablet.

MobileMarketing.nl 2012

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in