Overslaan en naar de inhoud gaan

Alle Nederlands inzendingen krijgen nominatie IMC European Awards

Alle acht Nederlandse campagnes die ingezonden zijn voor de IMC European Awards, zijn beloond met een nominatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De HEMA mega push-up beha werd in drie categoriën genomineerd en Dutch Shark Alarm voor Stichting Forteiland Pampus in twee.

related partner content for mobile comes here

Met deze score behoort Nederland wederom tot de top drie van best scorende landen voor deze Europese prijs voor de beste geïntegreerde marketing communicatie campagnes.

De internationale jury beoordeelde in totaal 64 campagnes verdeeld over veertien categorieën. Ingezonden campagnes zijn gejureerd op strategie, mediakeuze, creatieve strategie en effectiviteit. Alleen nationaal bekroonde campagnes kunnen worden ingezonden voor deze internationale prijs. Uiteindelijk werden 46 campagnes genomineerd.

De IMC European Awards worden georganiseerd door the Integrated Marketing Communications Council Europe (IMCC Europe), onderdeel van the European Association of Communications Agencies (EACA). De uitreiking in december, waar de kleuren van het edelmetaal bekend worden gemaakt zal, net als vorig jaar, per land individueel worden georganiseerd.

Voor Nederland zijn de volgende campagnes genomineerd:

Categorie B2B

Case: Made in Holland, delivered by TNT Express
Bureau: KOEN
Opdrachtgever: TNT Express Nederland

Categorie Charity

Case: Mediamasters 2011
Bureau: De Issuemakers, Flavour & WeFilm
Opdrachtgever: Mediawijzer.net

Case: Flexa Kleur je Clubhuis
Opdrachtgever: AkzoNobel - Flexa
Bureau: Etcetera

Case: Dutch Shark Alarm
Opdrachtgever: Stichting Forteiland Pampus
Bureau:Ogilvy

Categorie Small budget

Case: Dutch Shark Alarm
Opdrachtgever: Stichting Forteiland Pampus
Bureau:Ogilvy

Categorie Innovative idea

Case: HEMA mega push-up beha
Opdrachtgever: HEMA
Bureau: Doom & Dickson

Categorie Product launch

Case: HEMA mega push-up beha
Opdrachtgever: HEMA
Bureau: Doom & Dickson

Categorie Retail | Trade

Case: HEMA mega push-up beha
Opdrachtgever: HEMA
Bureau: Doom & Dickson

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in