Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden Customer Data Award 2012

KLM, VARA, Sports Alliance en Hunkemöller zijn genomineerd voor de Customer Data Award 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs, voorheen de Quality Data Award, is gericht op bedrijven met een focus op het optimaliseren van de dialoog met hun klanten.

related partner content for mobile comes here

Kees Groenewoud, juryvoorzitter Customer Data Award: 'Voor de eerste maal reiken wij een prjis uit aan een organisatie waarbij niet alleen datakwaliteit, maar het daadwerkelijke management van gegevens een prominente rol speelt. We zien dat de klant steeds meer centraal komt te staan en dat datamanagement een van de belangrijkste aspecten van succesvolle klantinteractie is geworden. De genomineerde organisaties laten zien dat zij branchebreed het belang van datamanagement erkennen en zodoende de meerwaarde van goede data illustreren.'

De prijswinnaar zal op donderdag 8 november op het DDMA-congres bekend worden gemaakt. Woensdag 17 oktober op deze site een interview met Holger Wandt, voorzitter DDMA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in