Publieke zenders in week 29 op 36 pct
De publieke omroepen behaalden in week 29 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 36,0 procent.
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 23,2 procent en de SBS-zenders 14,9 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 33,9 procent, de zenders van RTL Nederland 29,0 en de SBS zenders 20,1 procent. In week 29 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 191 minuten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nederland 1 was marktleider met 22,6 procent. RTL4 had 15,8 procent en SBS6 11,2.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaHet best bekeken programma van de week was het zondagse NOS Journaal met 2.481.000 kijkers, gevolgd door de nabeschouwing van de Tour de France met 2.217.000 kijkers.
Bron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid