Retailers willen investeren in technologie
Het bedrijf ondervroeg hiervoor honderd besturen. Veel bedrijven willen de technische instrumenten inzetten om hun cijfers te analyseren en hun groei, uitbreiding en planning te verbeteren.
'Analisten geven aan dat het goed is om in alle online data te duiken en ze op een goede manier te gebruiken', aldus Mark Larson van KPMG. Volgens hem is het goed om het gedrag van de klant te bestuderen en daar op in te spelen.'We moeten begrijpen wat voor consumenten waarde heeft en wat ze willen gaan kopen.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaVolgens de onderzoekers zijn de meeste retailers wel terughoudend met hun optimisme. 'De portemonnee van de consument gaat niet groeien, dus het wordt een spel om meer uit die portemonnee te halen dan nu', aldus Larson.
Bron: Reuters, via Retailtrends
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid