Overslaan en naar de inhoud gaan

PR Klassiekers

Ik moest gelijk denken aan mijn oude baas bij Hill and Knowlton die bij presentaties bijna standaard zei: "Reclame kan bekendheid…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik moest gelijk denken aan mijn oude baas bij Hill and Knowlton die bij presentaties bijna standaard zei: "Reclame kan bekendheid opleveren, maar Public Relations voegt daar geloofwaardigheid aan toe." Al lopend door de tentoonstelling was het mijn conclusie dat hij reclame daarmee toch wel een iets te kleine rol toebedeelde, want wat heeft humor en creativiteit ook gezorgd voor omarming van merken en produkten, puur vanwege het warme gevoel dat reclame heeft weten te geven! Het 'laden van merken' en het concreet maken van merkwaarden, je ziet het keer op keer gebeuren.

related partner content for mobile comes here

Ook leverde het bij me de vraag op: als we nou eens in de Beurs van Berlage een tentoonstelling zouden organiseren "PR Klassiekers" welke cases zouden we daar dan zeker aan het publiek laten zien?

Kom maar op met de briljante ideeen!

Voor meer informatie over de tentoonstelling zie de

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in