Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat vindt consument van voetbalplaatjesacties?

Minder dan vier procent van alle Nederlanders kan geen genoeg krijgen van spaaracties met voetbalplaatjes, en juicht elke actie rondom…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Albert Heijn houdt momenteel voor de derde keer op rij een spaaractie met voetbalplaatjes. Eerder dit jaar begon C1000 met een soortgelijke spaaractie: Stars of Football. Wat vindt de consument hiervan?

related partner content for mobile comes here

De meningen hierover lopen uiteen, zo blijkt uit het onderzoek onder 500 leden (16 jaar en ouder) dat eind januari in opdracht van in samenwerking met werd gehouden.

Bijna 29 procent van de respondenten geeft aan het slim van C1000 te vinden om ook met zo’n actie te komen, terwijl ruim 23 procent van mening is dat C1000 de voetbalplaatjes-spaaractie van Albert Heijn niet had moeten imiteren.

Bijna 11 procent geeft aan het leuk te vinden nu ook bij C1000 voetbalplaatjes te kunnen sparen. Ruim 28 procent geeft aan niet van voetbal te houden en dus ook niet in dergelijke acties geïnteresseerd te zijn.

Ongeveer 20 procent van de ondervraagden geeft aan überhaupt niet in spaaracties geïnteresseerd te zijn. Logischerwijs is het percentage vrouwen dat niet van voetbal houdt, en dus niet in dergelijke spaaracties geïnteresseerd is, hoger dan bij mannen: 35 procent tegenover 22 procent.

Tegelijkertijd zijn het juist meer mannen dan vrouwen die überhaupt niet in spaaracties geïnteresseerd zijn: 25 procent tegenover 15 procent.

Verder valt op dat vooral jongeren (16-30 jaar) vinden dat C1000 deze spaaractie van Albert Heijn niet moet imiteren (43 procent).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in