Overslaan en naar de inhoud gaan

Ontwerpbureau Naem bedenkt Gielmobiel

Ontwerpbureau Naem bedacht en ontwierp de Gielmobiel, die morgen in het programma van Giel Beelen op 3FM wordt gelanceerd en gaat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Gielmobiel is een product van Buggypoint (buggys en Go Karts), waarvoor ontwerpbureau Naem de merkidentiteit bedacht.

related partner content for mobile comes here

Christian Knaap, directeur van Naem, was zo enthousiast over het concept van Buggypoint, dat hij er in een vroeg stadium partner van is geworden, waarna van het een het ander kwam.

Knaap: ‘Soms loop je tegen een concept aan dat van zichzelf al een wauw-factor heeft. Dat had ik met de stoere karretjes van Buggypoint. Nadat onze ontwerpers de merkidentiteit ontwikkeld hadden, stond er ineens een merk waar ik mijn vingers bij aflikte. Het idee voor de Gielmobiel kwam voort uit mijn enthousiasme. Als festivalganger en trouwe luisteraar van 3FM zag ik de Gielmobiel al rondhobbelen over het festivalterrein. Met Giel Beelen en bekende artiesten erin. Dit heb ik voorgelegd aan de Vara en daar waren ze net zo enthousiast als ik.’

De Gielmobiel gaat rondrijden op onder meer Pinkpop, Lowlands en Zwarte Cross en aandacht krijgen op tv, radio, de website en Facebookpagina van Buggypoint, en de website van 3FM.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in